Повернення товару: Пластики та філаменти для 3D-принтера
Гарантія на товар
1. Гарантія не поширюються на витратні матеріали.Подібні товари
перевіряються на працездатність та відповідність у момент отримання.
2. Товар із дефектами отриманими через процес виробництва, зберігання чи транспортування - може бути замінено на аналог або відшкодовано його повну вартість.
3. Продавець не несе гарантійних зобов'язань у разі:
Можливі причини подібної заміни:
2. Товар із дефектами отриманими через процес виробництва, зберігання чи транспортування - може бути замінено на аналог або відшкодовано його повну вартість.
3. Продавець не несе гарантійних зобов'язань у разі:
- Ушкодження деталі під час установки або недбалої експлуатації
Можливі причини подібної заміни:
- Помилка менеджера під час підбору товару
- Різночитання технічної документації
- Помилка складу під час відбору Вашого товару
Повернення/обмін
Наш Інтернет-магазин намагається створити для всіх своїх
клієнтів прозорі та дружні умови повернення.
Умови повернення товару
Категорично заборонено відкривати вакуумупаковку товару! с Такий товар не підлягає поверненню, і ми не
забиратимемо його з відділення компанії-перевізника. Зверніть увагу, що
витрати на доставку товару назад оплачуються вами (крім тих випадків,
коли ви повертаєте бракований товар або товар, що не відповідає
замовленню). Якщо ви не оплатите доставку або вкажете оплату
післяплатою, ми не отримаємо посилку, вона повернеться відправнику.
Ми відшкодовуємо вартість товару, що повертається не пізніше, ніж через 10 робочих днів з моменту, коли отримаємо його. Протягом цього часу ми маємо право провести експертизу з метою визначення якості товару та збереження його споживчих властивостей.
Ми відшкодовуємо вартість товару, що повертається не пізніше, ніж через 10 робочих днів з моменту, коли отримаємо його. Протягом цього часу ми маємо право провести експертизу з метою визначення якості товару та збереження його споживчих властивостей.
Важливо
Пересилання повернення оплачує Клієнт (крім випадків повернення товару,
що не відповідає замовленню товару або товару з прихованим дефектом,
який не можна було виявити при огляді у відділенні Нової пошти).
Посилки, надіслані за наш рахунок, а також із зазначеним післяплатою не
будуть забиратися з відділення Нової пошти.